Krachttraining

Vet Verbranden Met Cardio En Krachttraining Werkt Zo!

Wil jij razendsnel vet verbranden? Zonder urenlang sporten? Als jij dit echt wilt raad ik je aan om dit artikel goed te lezen. Ik ga je namelijk precies uitleggen hoe je met de 2 bewegingsvormen na een training een hoop vet kunt verbranden.

Ik ga je niet wijsmaken dat je dagelijks honderden buikspieroefeningen moet uitvoeren om je buikvet te verminderen of dat je regelmatig urenlang aan cardio moet doen. Aan dit soort informatie heb jij niks
en het komt ook niet voor in dit nieuwe artikel.

Wat jij gaat leren is hoe je op de juiste manier met krachttraining en cardio om moet gaan. Zodra jij op de juiste manier met deze 2 bewegingsvormen omgaat zul je echt razendsnel vet verbranden.

Nee! Je hoeft echt niet urenlang te trainen, echt niet! Ik leer je de effectiefste manier van sporten en ik ga nu
beginnen.

Wat is Cardio en Krachttraining?

Cardio is zegmaar alle bewegingsvormen waarmee je voornamelijk je conditie traint. Denk aan lopen, hardlopen, steppen, roeien, fietsen en ga zo maar door.

Krachttraining valt onder oefeningen uitvoeren met gewichten of lichaamsgewicht. Wanneer je dus aan het opdrukken, bankdrukken of squatten bent, ben je met krachttraining bezig.

De verschillen tussen deze 2 vormen van bewegen:

Zoals ik net al vertelde train je met cardio voornamelijk je conditie. Naast dat je je conditie traint verbrand je tijdens een cardio trainen veel calorieën, je verbrand met cardio meer calorieën dan bij krachttraining. Met cardio kun je geen spierweefsel ontwikkelen.

Dan gaan we door naar krachttraining:

Met krachttraining verbrand je tijdens een training dus veel minder calorieën, maar met krachttraining ontwikkel je spierweefsel. Om sneller vet te verbranden is het belangrijk dat je spierweefsel ontwikkeldt.

Want hoe meer spierweefsel je ontwikkeldt hoe meer vet je dagelijks gaat verbranden. Dat komt zo omdat spierweefsel hersteld en gevoed moet worden.

Klik hier om van alles te lezen over het uitvoeren van oefeningen

Dus even alles op een rijtje:

Met cardio:

– Train je voornamelijk je conditie en verbrand je veel calorieën tijdens een training.
– Ontwikkel je geen spierweefsel.

Met krachttraining:

– Ontwikkel je wel spierweefsel.
– Verbrand je minder calorieën tijdens een training en veel na een training (omdat spierweefsel hersteld en gevoed moet worden).

Vet Verbranden gaat erg snel als je zo sport:

Je weet nu wat cardio met je lichaam doet en krachttraining. Wanneer jij nu op de juiste manier met deze 2 vormen van bewegen omgaat, zul je voortaan wel resultaat opmerken.

Wat ik altijd doe is het volgende: Eerst voer ik in de sportschool of thuis 15 tot 25 minuten vet verbrandende oefeningen uit. als eerst ben ik dus bezig met krachttraining. Nadat ik klaar ben met krachttraining ga ik 10 tot 15 minuten cardioën.

Zodra jij ook op diezelfde manier gaat trainen ga je gegarandeerd resultaat boeken! Want je verbrandt zo veel calorieën tijdens en na je training!

Klik op deze link om van alles te lezen over fitness.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *